Zoeken

Bestellingen

Verwerking van de bestelling

  • Bestellingen worden enkel verwerkt en verzonden op werkdagen (maandag t m vrijdag, m.u.v. feest- en vakantiedagen).
  • Bestellingen die op zaterdag, zondag en een feestdag geplaatst werden, zullen de daaropvolgende werkdag verwerkt worden.
  • Het merendeel van de bestellingen wordt verwerkt binnen 2 tot 3 werkdagen (bestellingen worden dus niet tijdens het weekend verwerkt).
  • Wij kunnen momenteel helaas geen bestellingen aanvaarden die buiten Nederland geleverd of gefactureerd dienen te worden.

Wat als ik mij niet confortabel voel bij online betalingen met mijn kredietkaart ?

Je kan een bestelling plaatsen via de telefoon op +31208088638. Onze Online Customer Service Experts zijn beschikbaar van maandag t.e.m vrijdag vanaf 08:00u tot 18:00u en op zaterdag vanaf 09:00u tot 12:00u.

Bestelstatus

Waar is mijn bestelling?

Je krijgt toegang tot de status van je bestelling door in te loggen in je account. Je kan ons hiervoor ook altijd contacteren op +31208088638 of via e-mail.

Als je op 'bestelstatus' klikt, zal je e-mailadres en wachtwoord gevraagd worden. Een overzichtspagina geeft vervolgens de gedetailleerde informatie weer over al je huidige en vorige bestellingen. Nadat je bestelling is verzonden, zal je volgnummer - indien beschikbaar - zichtbaar zijn.

Om je bestelling te kunnen volgen via de site van de koeriersdienst, kan je klikken op het volgnummer om de status van een specifieke bestelling te zien.

*Houd er rekening mee dat sommige koeriersdiensten geen volg-informatie tonen in de eerste 24 uur nadat een bepaalde bestelling verzonden is.

Annulering van bestellingen

Indien je jouw bestelling wenst te annuleren vóór de verzending, gelieve contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer +31208088638 met het bestelnummer bij de hand. Houd er rekening mee dat, aangezien de bestellingen binnen de 2 à 3 dagen worden verwerkt, het in sommige gevallen niet meer mogelijk zal zijn een bestelling te annuleren vóór verzending. In dat geval dien je jouw bestelling te retourneren zoals vermeld in onze retourvoorwaarden.

Soms worden bestellingen, of onderdelen van bestellingen geannuleerd door ons systeem omwille van bepaalde redenen. Sommige van die redenen kunnen zijn:

  • Items die niet beschikbaar zijn.
  • Moeilijkheden tijdens het verwerken van de betalingsinformatie.
  • Er kan niet geleverd worden op het opgegeven adres.
  • Er werd een dubbele bestelling geplaatst.
  • Op verzoek van de klant
  • De aankooplimiet werd overschreden

Indien jouw bestelling geannuleerd werd, word je hiervan via mail op de hoogte gebracht. Er wordt je niets aangerekend voor geannuleerde producten. Indien je vervolgens een nieuwe bestelling wilt plaatsen of indien je vragen zou hebben over een geannuleerde bestelling, gelieve contact op te nemen met onze Online Service Experts op het nummer +31208088638 of via e-mail.

Tijdelijk niet meer verkrijgbaar

Indien een item niet meer beschikbaar is, wordt een de boodschap “Tijdelijk niet verkrijgbaar” getoond op de productpagina. Helaas kan je geen producten toevoegen aan je winkelmandje, wanneer deze tijdelijk niet meer verkrijgbaar zijn. Deze producten worden echter snel terug bijbesteld. Indien je wilt, kan je deze button aanklikken en jouw e-mailadress invullen, zo zal je een mail ontvangen wanneer dit product terug op voorraad is.

Maximum aankoopsbeleid

Helaas moeten wij bestellingen beperken tot vier exemplaren per artikel, met een maximum aankoopbedrag van € 650 per klant. Daarnaast moeten wij ook de bestellingen beperken tot maximaal drie (3) bestellingen per klant per dag en 14 stuks van de verschillende producten per klant en per bestelling. Voor vragen hierover kunt u ons bereiken op +31208088638 (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur) of per e-mail. Wij helpen u graag verder.

Betaalmethodes

Deze betaalmethodes worden aanvaard:

  • MasterCard
  • Visa
  • iDEAL

Belangrijke informatie: Om veiligheidsredenen moeten jouw facturatienaam -en adres overeenkomen met de naam en het adres van de kredietkaart die gebruikt is voor de betaling. Wij behouden ons het recht voor om een bestelling die niet aan deze criteria voldoet, te annuleren.

Betalingsautorisatie

Alle aankopen zijn onderworpen aan bankautorisatie alvorens ze verwerkt worden. Enkel geautoriseerde aankopen zullen verwerkt en verstuurd worden.

Online veiligheid

Bij Bobbi Brown begrijpen we hoeveel belang je hecht aan beveiliging. Wanneer je een bestelling plaats via Bobbi Brown Online coderen we jouw informatie met de Secure Socket Layer (SSL) encryptietechnologie, op dit moment de meest geavanceerde online klantenbeveiligingstechniek. Je kan er zeker van zijn dat jouw bestelling veilig en beveiligd geplaatst wordt. Wij gebruiken encryptiesoftware die goedgekeurd is door de overheid. Voor meer informatie over de SSL encryptiesoftware kan je terecht op:

http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl

Om de encryptie correct te laten verlopen moet uw browser het SSL protocol bezitten. Volgende browsers bezitten deze software:

  • Internet Explorer 6.0 en recenter
  • Mozilla Firefox 3 en recenter
  • Safari 2.0.4 en recenter
  • Google Chrome

Promotionele Offer Codes

Vul jouw offer code eenvoudigweg in in het tekstvakje, gemarkeerd met 'Offer Code' op de checkout pagina. Wanneer een offer code geaccepteerd is, zal dit offer zichtbaar zijn op de checkout pagina. Opgelet: Offer codes moeten exact ingevoerd worden zoals ze gecommuniceerd werden. Slechts één offer code kan gebruikt worden per online bestelling.